Εγγραφή, παρακολούθηση συνεδρίου:

Η εγγραφή στο συνέδριο είναι δωρεάν. Όσοι/όσες επιθυμούν να λάβουν Βεβαίωση Παρακολούθησης χρειάζεται να πραγματοποιήσουν εγγραφή στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://forms.gle/DGbPneuBNS29yYcY9

Σχολικός εκφοβισμός και παιδική λογοτεχνία. Διερευνώντας το φαινόμενο της σχολικής βίας μέσα από το βιβλίο Ο Ρομπέν των Θαλασσών και οι Νταήδες του Βυθού της Γιώτας Αλεξάνδρου.

Εμψύχωση βιωματικού εργαστηρίου: Γιώτα Αλεξάνδρου, συγγραφέας, νηπιαγωγός εμψυχώτρια, MEd-Drama and the CreativeArts.

Περιγραφή εργαστηρίου:

Με αφορμή την ιστορία «Ο Ρομπέν των Θαλασσών και οι Νταήδες του Βυθού», αξιοποιώντας τεχνικές εκπαιδευτικού δράματος και ασκήσεις  δημιουργικής γραφής, θα διερευνήσουμε βιωματικά τη στάση των εμπλεκόμενων στο φαινόμενο του εκφοβισμού (του θύτη, του θύματος και του θεατή), καθώς, επίσης, τις επιπτώσεις και τους τρόπους αντιμετώπισής του. Τέλος, θα αναστοχαστούμε πάνω στις αντιλήψεις μας για τη σχολική βία, με κύριο στόχο την καλλιέργεια της ενσυναίσθησης. 

Πατήστε εδώ για την φόρμα συμμετοχής στο εργαστήριο (μόνο δια ζώσης)

«Εκπαιδεύοντας τους μαθητές μας στη σχολική διαμεσολάβηση»

Καλογεροπούλου Ανδριάνα, Θεολόγος, ΜScΣυμβουλευτικής, Ψυχολογίας& Ψυχοθεραπείας (CBT, CBH)

Ρέλλου Βιολέττα, Φιλόλογος ΜSc

Περιγραφή Εργαστηρίου:

Στο συγκεκριμένο εργαστήριο θα παρουσιαστεί η εμπειρία της εκπαίδευσης ομάδας μαθητών γυμνασίου στο έργο της σχολικής διαμεσολάβησης που πραγματοποιήθηκε την περασμένη σχολική χρονιά στο 4ο γυμνάσιο Κορίνθου από τις Συμβούλους Σχολικής Ζωής.Στο Α΄μέρος θα παρουσιαστούν οι τεχνικές εκπαίδευσης, τα οφέλη της σχολικής διαμεσολάβησης για τους μαθητές και τη σχολική μονάδα, οι ρόλοι των εμπλεκομένων και τα βήματα προετοιμασίαςστο σχολείο. Στο Β΄μέρος θα παρουσιαστεί το περιεχόμενο των 15 συναντήσεων της ομάδας σχολικής διαμεσολάβησης,οι οποίες περιλαμβάνουν μέσα σε θεωρητικά και βιωματικά πλαίσια: τη μη λεκτική επικοινωνία, τις δεξιότητες επικοινωνίας, τους τρόπους διαχείρισης της σύγκρουσης, την αναγνώριση, κατανόηση και διαχείριση συναισθημάτων, ασκήσεις διαχείρισης θυμού, τα είδη συμπεριφορών (παθητική, επιθετική, διεκδικητική), τις αρχές, τα στάδια, τους κανόνες, τα βοηθητικά ερωτήματα, το συμφωνητικότης διαμεσολάβησης, τις βασικές δεξιότητες και τις τεχνικές για τη διαμεσολάβηση, τη γλώσσα του σώματος, ασκήσεις νευρομυϊκής χαλάρωσης, διαφραγματικής αναπνοής και ενσυνειδητότητας κ.α. Η αλληλεπιδραστική  παρουσίαση θα ολοκληρωθεί με μια μελέτη περίπτωσης για τους εκπαιδευτικούς.

Πατήστε εδώ για την φόρμα συμμετοχής στο εργαστήριο (μόνο δια ζώσης)